دسته‌بندی نشده

وسیله های آشپزخانه مناسب هدیه دادن

وسایل آشپزخانه مناسب هدیه

وسایل آشپزخانه از بهترین و کاربردترین وسایل مورد نیاز هر هر کدبانوی است که به وسیله پخت و پز بسیار راحت و لذت بخش می شود. البته تنوع وسیله های آشپزخانه نیز زیاد است و می توان با وسیله های آشپزخانه غذاهای متنوعی را تهیه کرد. با این حال وسیله های آشپزخانه یکی از اولین مواردی است که می توان آن را به عنوان هدیه برای خودتان و دیگران در نظر بگیرید. بنابراین اگر قصد هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان را دارید و می خواهید برای یک مناسبت خاص هدیه بدهید بهترین گزینه وسیله های آشپزخانه خواهد بود. ما در ادامه لیستی از وسیله های آشپزخانه که مناسب هدیه دادن است را برایتان بیان می کنیم تا  با توجه به سلیقه خود هر کدام را که مایل بودید به عنوان هدیه انتخاب کنید.

لیستی از وسیله های آشپزخانه مناسب هدیه دادن

لوازم آشپزخانه متنوع است و به دو دسته مختلف وسایل اصلی و وسایل مکمل طبقه بندی می شود. از وسایل اصلی می توان گاز، یخچال، ماشین لباسشویی را نام برد. البته وسایل مکمل نیز شامل قهوه ساز، آب میوه گیری، مایکروویو، میکسر و … است. وسایل مکمل آشپزخانه کار هر کدبانویی را راحت تر می کند و با در دست داشتن هر کدام از این وسایل مکمل می توان غذاهایی متنوعی را تهیه کرد. بنابراین یکی از مزیت های دیگر وسایل مکمل آشپزخانه این است که می توان آن را به عنوان یک هدیه به دوستان داد. در واقع مناسبت هایی مثل شب یلدا،سال نو،روز مادر یا همسرتان بهترین مناسبت هایی هستند که می توانید با در نظر گرفتن وسایل مکمل آشپزخانه آن را به وجود بیاورید. در ادامه برخی از وسایل مکمل آشپزخانه را که می توان آن ها را به عزیانتان و دوستانتان هدیه دهید بیان خواهیم کرد.

لوازم آشپزخانه برای هدیه دادن

آبمیوه گیری

یکی از وسایل پرکاربرد در آشپزخانه به طور یقین آب میوه گیری است. دستگاه آب میوه گیری قادر به آب میوه گیری هر نوعی میوه ای را دارد و می توان با استفاده از آن نوشیدنی های میوه های مختلف را مصرف کرد. بنابراین با داشتن چنین قابلیتی در این دستگاه می توان آن را به عنوان یک وسله کادویی در نظر گرفت . البته برخی از دستگاه آب میوه گیری یک کاره و برخی نیز چندکاره هستند که در زمان خرید با توجه به بودجه ای که برای خرید آن کنار گذاشته اید می توانید این دستگاه را خریداری کنید.

آون توستر

در لیستی وسایل های آشپزخانه مناسب هدیه دادن می توان آودن توستر را هم نام برد.آون توستر به عنوان یک دستگاه آشپزخانه دارای قابلیت های زیادی است و با استفاده از این دستگاه می توان  غذاهای متنوعی از جمله کیکف شیرینی، پیتزا، ماهی ، مرغ شکم پر و دیگر غذاهای متنوع را تهیه کرد.

صبحانه ساز

یکی از جدیدترین وسایل آشپزخانه که این روزها وارد بازار شده است و البته تقاضا برای آن نیز زیاد است می توان دستگاه صبحانه ساز را نام برد. این دستگاه  یک وسیله کاربردی است که در واقع به عنوان یک دستگاه با چندین کاربرد به کار می رود. این دستگاه قابلیت کارکرد چندین دستگاه از جمله اجاق گاز برقی، قهوه ساز، توستر را به صورت یکجا با هم دارد.صبحانه ساز یک دستگاه چند کاره است که شما می توانید به طور همزمان نیرمو را به همراه شیرف چای یا قهوه را آماده سازی کنید و در کنار آن هم نان را به خوبی گرم کنید. با این حال این دستگاه به عنوان یک گزینه عالی برای هدیه دادن است که می توانید در هر مناسبت خاصی که پیش رو دارید آن را به به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید.

مایکروویو

مایکروویو نیز یکی از بهترین لوازم آشپزخانه است که بسیار به کار می آید. اغلب زوج های جوان در ماه های بعد از ازدواج مایل به خرید این دستگاه هستند. البته این دستگاه یک دستگاه جمع و جور با قابلیت های زیاد است که در پخت و پز غذاهای متنوع زیاد به کار می آید. بنابراین این دستگاه بهترین هدیه خواهد بود به این دلیل که فضای کمی را اشغال می کند در عین اینکه قابلیت های متنوعی دارد.

پلوپز

همان طور که از نام این دستگاه مشخص است برای طبخ برنج این دستگاه مورد استفاده قرار می گرد. افراد شاغل که در طول روز مشغله زیادی دارند و وقت زیادی برای طبخ برنج ندارند می توانند از این دستگاه استفاده کنند. این دستگاه در کمترین زمان برنج خوش پخت و خوش عطری را همراه با ته دیگ خوشمزه به شما تحویل می دهد. بنابراین این دستگاه را هم می توان به عنوان یک وسیله آشپزخانه برای هدیه دادن دانست.

همزن

برای افرادی که علاقه زیادی به تهیه کیک و شیرینی در منزل دارند، همزن می تواند بهترین انتخاب باشد. البته همزن های موجود در بازار به دوشکل کاسه دار و بدون کاسه هستند که هر کدام با توجه به طراحی که دارند با قیمت های مختلفی به فروش می رسند. با این حال اگر نمی خواهید برای هدیه دادن خیلی هزینه کنید بهترین انتخاب برای شما همزن معمولی خواهد بود.

لوازم خانه برای هدیه دادن

اسپرسو ساز

برای افرادی که علاقه زیادی به خوردن قهوه دارند و روز خود را با نوشیدن قهوه آغاز می کنند، دستگاه اسپرسوساز بهترین انتخاب خواهد بود. شما می توانید این دستگاه را به دوستان و عزیزانتان هدیه دهید تا به راحتی و با هزینه کمتری قهوه را در منزل تهیه کنند.

مخلوط کن

مخلوط کن این دستگاه بسیار کاربرد انتخاب خوبی برای هدیه دادن است به این دلیل که بسیار پر کاربرد بوده و با استفاده از آن می توان در خانه به راحتی اسموتی، شیر موز و …. را درست کرد. علاوه بر این در تهیه مواد پوره کدو حلوایی، فلافل و … نیز خیلی به کارتان می آید.

جارو شارژی

جاروشارژی هم با توجه به قابلیت های بالایی که در تمیز کردن روی میز دارد وکار هر کدبانویی را اسان تر می کند، گزینه خوبی به عنوان هدیه دادن است. این دستگاه یکی از بهترین وسیله های آشپزخانه است که گزینه عالی برای هدیه دادن نیز می باشد.

نان ساز

نان ساز یکی از وسیله های آشپزخانه است که می توان آن را به عنوان یکی از وسایل ضروری و دم دست در آشپزخانه دانست. در استفاده از این دستگاه تنها نیاز است که مواد را درون نان ساز قرار دهید تا در کمترین زمان نان شما آماده شود. این دستگاه جمع و جور با داشتن همچنین قابلیتی نیز در لیست بهترین وسیله های آشپزخانه مناسب هدیه دادن است.

ساندویچ ساز

ساندویج ساز یک وسیله همه کاره است که می توان با استفاده از آن غذاهای متنوع و لذیذی را تهیه کرد. این دستگاه ابعاد و اندازه مناسبی دارد و فضای زیادی را در آشپزخانه اشغال نمی کند. با این حال این دستگاه نیز در کنار سایر دستگاه ها انتخاب خوبی به عنوان هدیه دادن در مناسبت های خاص است.

سرخ کن بدون روغن

سرخ کن بدون روغن یکی از وسایل ضروری در هر آشپزخانه است. این دستگاه این قابلیت را دارد که با استفاده از آن بدون روغن یا حداقل روغن غذاهای متنوعی را سرخ کرد. البته سرخ کن های موجود در بازار متنوع هستند و هر کدام دارای قابلیت های متفاوتی است. برخی از سرخ کن ها قابلیت این را دارد که با استفاده از آن میوه را خشک کرد، کیک و شیرینی پخت و حتی سبزی را در آن خشک کرد. با توجه به چنین قابلیت های متنوعی که این دستگاه دارد شما می توانید آن را در مناسبت های خاص هدیه دهید. سرخ کن ها به تجهیزاتی همچون سبدهای آلومینیومی مجهز هستند که پس از هر بار استفاده از آن می توان سبد آن را به راحتی شست. دستگیره های این دستگاه در اثر حرارت زیاد گرم نمی شود و از همه مهمتر اینکه پایه های آن نیز ضد لغزش است. با این حال استفاده از این دستگاه در تهیه کردن غذاهای آن هم بدون روغن یا حداقل استفاده از روغن بسیار مناسب است. به طور قطه هدیه دادن این دستگاه در مناسبت های خاص موجب خوشحالی بیش از حد دوستان و عزیزانتان خواهد شد.

هدیه مناسب لوازم خانه

جمع بندی

هدیه دان یکی از کارهای بسیار خوب و زیبا است که خوشحالی طرفین را به همراه دارد. البته انتخاب هدیه کار آسانی نخواهد بود اما با وجود تنوع زیاد وسیله های آشپزخانه این کار زیاد هم سخت به نظر نمی رسد.لوازم آشپزخانه کاربرد های زیادی برای هر کدبانویی در فضای آشپزخانه دارد. خرید لوازم آشپزخانه و هدیه دان آن خوشحالی دوستان و عزیانتان را به همراه خواهد داشت. تنوع وسیله های آشپزخانه نیز زیاد است و می توان با وسیله های آشپزخانه غذاهای متنوعی را تهیه کرد. با این حال وسیله های آشپزخانه یکی از اولین مواردی است که می توان آن را به عنوان هدیه برای خودتان و دیگران در نظر بگیرید. بنابراین اگر قصد هدیه دادن به دوستان و عزیزانتان را دارید و می خواهید برای یک مناسبت خاص هدیه بدهید بهترین گزینه وسیله های آشپزخانه خواهد بود

ما در این مقاله لیستی  از وسیله های آشپزخانه مناسب هدیه دادن را برای شما بیان کردیم. پس اگر به دنبال هدیه مناسب هستید می توانید با مطالعه این مقاله و با توجه به بودجه ای که برای خرید هدیه کنار گذاشته اید در لیستی از وسیله های آشپزخانه که بیان کردیم هر کدام را که مایل بودید خریداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *